• Overcome all digital challenges
    Overcome all digital challenges

Jouw multi-channel strategie — samen ontwikkeld

Met alle nieuwe kanalen zijn het niet enkel e-mails en telefoontjes meer: een bedrijf moet aanwezig zijn op alle belangrijke platformen. Om effectief met klanten te communiceren via zulke kanalen, is een passende strategie nodig. Wij helpen je om dat digitale plan op te zetten — ontworpen om alle uitdagingen in een nieuw communicatietijdperk te overwinnen.

Wij helpen je:

  • Bij het bepalen van je communicatie-flow binnen het bedrijf 
  • Een interne workflow te ontwikkelen voor alle medewerkers
  • Bij het kiezen van een setup voor een optimale bereikbaarheid

Train het team — en boost de productiviteit

Werknemers zijn opgeleid om telefonisch klanten te woord te staan. Echter, met alle nieuwe platforms die zijn ontstaan, is het tijd om je team opnieuw op te leiden. Wij laten je medewerkers zien hoe onze multi-channel tools het beste gebruikt kunnen worden — en hoe je het meeste kunt halen uit de communicatiestrategie. Verder zullen we de strategie die we samen hebben ontwikkeld uiteenzetten en alle medewerkers laten zien hoe deze optimaal uitgevoerd kan worden.

Alle medewerkers zullen worden opgeleid:

  • Tot een multi-channel contact master
  • Om effectief te reageren op sociale media berichten
  • Om een geavanceerd call routing systeem op te zetten
  • Om op de hoogte te blijven van e-mails, web chats en voicemails
  • Om te werken met ons analytic dashboard, om instant rapportages te maken
Afdrukken

Contact