• The multi-channel customer happiness tool for contact masters
    The multi-channel customer happiness tool for contact masters

    That brings you streamlined call routing — and chat, social & e-mail combined

 

BESCHIKBAARHEID

 

BEL FUNCTIES

 

E-MAIL FUNCTIES

 

SOCIAL

 

WEB CHAT

 

WHATSAPP

 

GESPREKSOPNAME

 

RAPPORTEN

 

DOWNLOAD

Wil je meer weten over al onze mogelijkheden?
Download onze brochures!
iQueue's functionaliteiten overzicht
 
 

iQueue's technische functionaliteiten overzicht 

FAQ

Kan ik iQueue gebruiken met mijn eigen VoIP- of cloudoplossing?
Je kunt iQueue gebruiken met een Swyx-aangedreven oplossing — inclusief OZMO’s cloud telefonie-oplossing. Het is mogelijk om Swyx te integreren met een bestaande PBX.  Wij kunnen je hierbij helpen.

Kan ik gemakkelijk het aantal agents omhoog / omlaag schalen? 
Ja, dat kan. Gewoon simpel een agent uitschakelen en uw setup en facturering worden automatisch gewijzigd vanaf de eerstvolgende maand. Je betaalt dus enkel voor de agents die iQueue gebruiken: per agent, per maand.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat iQueue vlekkeloos verloopt?
Intratel draagt volledige zorg voor de installatie en implementatie van iQueue. Neem contact met ons op voor meer informatie!

Hoeveel wachtrijen kan ik opstellen met iQueue
iQueue biedt een onbeperkt aantal wachtrijen. 
 
Moet ik een contract tekenen?
Geen contract. Gewoon een flexibel maandelijks abonnement. 
 
Afdrukken

Contact

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat de website naar behoren werkt en te optimaliseren.
Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.