Bel functionaliteiten

Ontvang alleen gesprekken die voor jou bedoelt zijn met onze geavanceerde gespreksdistributie opties.
iQueue verlaagt de implementatietijd tot wel 50%! 

 

iQueue is ontstaan vanuit de allereerste functionaliteit, namelijk gespreksdistributie — en dit is precies waar we op voortborduren. Deze tool maakt het mogelijk om verschillende telefoonwachtrijen op te zetten die exclusief gelinkt kunnen worden aan specifieke teams, afdelingen of individuen. Op deze manier worden gesprekken altijd naar de juiste personen gedistribueerd — klanten verbinden met de medewerker die hem het beste kan helpen. Met iQueue maak je eenvoudig ongelimiteerde belgroepen met flexibele uitvoering aan. Wanneer iemand belt naar het bedrijf wordt er een selectiemenu afgespeeld, bijvoorbeeld "Welkom bij Bedrijf X, bel je voor support, kies 1. Bel je voor sales, kies 2. Voor alle overige vragen, kies 3."

Wanneer iQueue is geïmplementeerd, wordt de implementatietijd substantieel verlaagd. Alle Call Routing-scripts die nodig zijn worden bij de oplossing geleverd, waar alle groepsleden, gespreksdistributie en zelfs Openings- & Sluitingstijden worden behandeld.* De beheerder / administrator kan bijvoorbeeld inkomende gesprekken distribueren op een specifieke manier, zoals skill-based- of idle-based routing   zo worden inkomende oproepen gedistribueerd naar de meest relevante medewerkers of degene die het langst geen telefoon heeft aangenomen. Wat je ook kan bedenken — iQueue helpt het je te ontwikkelen. 

Openings- & Sluitingstijden

De meeste kantoren hebben vaste openings- en sluitingstijden. Uiteraard wil je, zodra het kantoor sluit, dat de telefoonlijnen ook sluiten. Maar wat als je dagelijks een callcenterteam hebt werken tot 21:00u terwijl de rest al gesloten is? Dat is waar openings- en sluitingstijden voor zijn. Je kunt zelf een wachtrij opzetten voor een (of meerdere) specifieke groep(en) — wat ervoor zorgt dat zij kunnen doorwerken zonder te interfereren met andere wachtrijen. 

*Medewerkers toewijzen aan distributiegroepen of hun beschikbaarheid aanpassen in elke verlangde situatie en prioriteit, gebaseerd op de bekwaamheid en situatie in de wachtrij kan uitgevoerd worden met één simpele klik.

 

Afdrukken

Contact

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat de website naar behoren werkt en te optimaliseren.
Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.