Beschikbaarheid

Deel je status met je contacten en zie in één oogopslag wie beschikbaar is.  

 

De telefoon gaat. "Goedemorgen, met Lisa, waarmee kan ik u helpen?" "Ik ben op zoek naar Bart, is hij aanwezig?" Je probeert Bart te bellen op zijn interne nummer, maar hij neemt niet op. Omdat je zeker weet dat hij wel aanwezig is, ren je naar zijn kantoor op te kijken waar hij is. Hij is er niet. Terwijl je terugloopt zie je dat Bart in een vergadering zit. "Sorry, Bart zit in een vergadering, kan ik een bericht achterlaten?" Je schrijft een terugbelverzoek op een notitieblaadje en legt het op Bart's bureau.

Met iQueue's aanwezigheidsinformatie werkt dit een stuk eenvoudiger en efficiënter. Collega's kunnen hun status met elkaar delen, waardoor in één oogopslag duidelijk is wie beschikbaar is en wie niet. Omdat iQueue gesynchroniseerd is met je SwyxIt! client of Skype for Business client, kun je direct zien wie wat aan het doen is. In het voorbeeld hiervoor had Lisa meteen kunnen zien dat Bart in een vergadering zat. 

Standaard maak je gebruik van twee statussen, namelijk Beschikbaar en Niet Storen. Wanneer een medewerker 'Beschikbaar' is, worden alle inkomende oproepen (voor de wachtrijen waarin ze zich bevinden) gedistribueerd naar de medewerkers. Als de status op 'Niet Storen' staat, worden inkomende oproepen niet aangeboden bij de medewerker. De beheerder / administrator kan zoveel statussen definiëren als nodig, zoals Busy, In a meeting, Lunch, etc. Zodra deze door de administrator zijn toegevoegd kan elke medewerker er gebruik van maken.

 

Afdrukken

Contact

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat de website naar behoren werkt en te optimaliseren.
Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.