:: iQueue Allround Training

Kosten             €400,00 per bedrijf (max. 5 cursisten)

Voorkennis      n.v.t.

Inhoud
Deze training geeft inzicht in wat de mogelijkheden zijn van onze exclusieve iQueue tool, hoe de tool het meest effectief ingezet en gebruikt kan worden en uiteraard wordt er een live demo gegeven. De te behandelen onderwerpen.

Doelgroep
De training is bedoeld voor medewerkers van partners die iQueue-klanten reguliere ondersteuning willen kunnen bieden. Alleen cursisten die de training hebben gevolgd kunnen iQueue gerelateerde ondersteuning vragen bij NLH-Net/Intratel.

 Data  Tijd  Locatie  Inschrijven
 8 maart 2017  1 dag van 09.00u - 17.00u   Sint-Oedenrode  Klik hier
 7 juni 2017  1 dag van 09.00u - 17.00u   Sint-Oedenrode   Klik hier
 6 september 2017  1 dag van 09.00u - 17.00u   Sint-Oedenrode   Klik hier
 6 december 2017  1 dag van 09.00u - 17.00u   Sint-Oedenrode   Klik hier
 Wachtlijst*  1 dag van 09.00u - 17.00u   Sint-Oedenrode  Klik hier

Meld u aan voor de wachtlijst en wij nemen contact met u op om een andere datum in te plannen.

Programma

  • Wat is iQueue?
  • Probleemoplossing met iQueue
  • Wat is er benodigd voor de oplossing?
  • Software-onderdelen (Admin, CDR manager, Client, Wallboard)
  • Licentiestructuur
  • Administrator (configuratie van de verschillende “kanalen”)
  • Achtergrond van de oplossing (Architectuur)
  • Client software voor gebruikers
  • Wallboard
  • CDRManager
  • Supportregeling
  • Toelichting implementatieplan

Na het volgen van de training is men in staat om:

  • De voordelen van de software te formuleren;
  • Software voor gebruikers te installeren;
  • Kanalen aan te maken en te wijzigen;
  • Basis instellingen voor rapportages in te stellen;
  • Basis uitleg te geven aan gebruikers en beheerders;
  • Disfunctioneren te herkennen en te rapporteren;

Belangrijk (!!!)

  • Cursisten die de training hebben gevolgd kunnen iQueue gerelateerde ondersteuning vragen bij Intratel.
  • Deze training voorziet niet in:
    • Leren opstellen en begeleiden van klant voor een implementatieplan;
    • Diepgaande kennis over rapportage;
    • Beheersen van geavanceerde instellingen van iQueue;
  • Inclusief lunch
  • Inclusief deelnamecertificaat

 

Print

Contact

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat de website naar behoren werkt en te optimaliseren.
Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.